woensdag 26 februari 2014

Mijn lichtmomentjes van deze week


Lichtpuntjes zijn dingen die je blij maken, die je laten stralen en die je aan het lachen maken. Die lichtpuntjes zijn belangrijk in het leven. Het zijn kleine dingen die ieder mens een klein beetje laten glimlachen, of juist een schaterlach bezorgen. En laten die kleine dingetjes nou het mooiste zijn wat er in je leven voorkomt. Welkom bij de vaste rubriek: mijn lichtpuntjes van deze week.

Lin





  • Een dag ziek thuis blijven, en heel de dag rustig aan doen. No stress, just relax. 
  • Eindelijk tijd hebben om een boek te lezen
  • ... Of om Pretty Little Liars te kijken
  • Een complimentje krijgen over iets waar je eigenlijk heel onzeker over bent. 
  • Op "Girlscene" kijken en zien dat je bij de Uitgelichte blogs staat (WAAAH ) :) 
  •  Aandacht krijgen van die knappe jongen ;) 
  • CLUB PARADISE
  • Je vrolijk voelen zonder dat daar een goede reden voor is
  • Midden in de nacht wakker worden: "Happy me, ik kan nog 2 uur slapen!"
  • Een complimentje krijgen wat je €3,- heeft gekost. 
  • Taart :) 
  • Een ouderwets meidenavondjePopular in life, and death.
  • Een bijna-nietvoorkomende knusse avond op de bank met je familie. 
  • realiseer je dat het bijna weekend is... 
  • Maar nog leuker, bijna vakantie. 
  • And that means: HET IS CARNAVAL! 
Herken jij het? En wat waren jouw lichtmomentjes deze week? Laat het me weten in de comments! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten